Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2009. január 23., péntek

5, 10

10. hónapomat 5 foggal kezdtem. Tudom, hogy már mindkettő több mint egy hete történt, dehát most jutottam a géphez. Kicsit betegeskedtem, ezrét többet pihentem, és többet nyúztam anyát is, de egészen jól bírtuk a strapát.
Egyre aktívabban táncolok, és egyre nagyobb repertoárról válogatok, ami a mozdulatokat illeti. Saját vokál szólamot is szoktam komponálni magamnak a zenéhez, amit vigyor, és grimaszok közepette osztok meg a hallgatósággal. Ebben az a legjobb, hogy az ő arcukra is mosolyt csalok.
Kedvenc játékaim között szerepel a napokban a távirányító. Nem mindig sikerül hatnom vele a tévére, de azt már tudom, hogy valami kapcsolatnak lennie kell.
Megyek, mert sürgős szekrénykipakolási teendőim elszólítanak! Puszi pajtikák, jó növögetést!

Apukám kedvenc fotótémája, amikor anyával összebújva alszunk. Ebből mutatok most egy két jól sikerült képet.


A videó kazetták között szívesen csemegézek

2 megjegyzés:

Renáta baba írta...

Nagyon édes vagy ahogy alszol:)
Gratula a fogacskákhoz!

Boti írta...

Boldogságos 10. hófordulót barátom! A képek nagyon szívet melengetőek :) Ja, még sok-sok fogacskát neked.
üdv: Boti