Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2009. július 19., vasárnap

Az első szó, és az első mondat

Két hete Szentendrén töltöttük a hétvégét. Fogtam magam, odamentem a hintaszékhez, meglóbáltam, és teljesen érthetően közöltem, hogy: (h)innnnnnnTTTTa, aztán megint, és megin, aztán egyszercsak azt vettem észre, hogy négy felnőtt tekintet szegeződik rám, és értetlenül kérdezi: Te azt mondta hogy HINTA? Ez tényleg kérdés? Lehet ezt ennél szebben mondani? Szerintem nem, főleg ha az ember fia úgy mosolyog mellé, mint én. Azt senki ne kérdezze miért pont ez lett az első szó, amit kitüntettem a magyarulmondással, mert otthon nincs hinta, és a játszótéren sem vagyunk törzsvendégek. Maximum anya lábán szokott hintáztatni hasizomgyakorlat gyanánt, és közben a Hinta palintát énekli nekem. Ez tette volna meg hatását? Sose tudjunk meg. Az bitos, hogy nagyon élvezem hogy ennyire tetszik ez a felnőtteknek, és sokat sokat mondom.
Az első mondat még Olivérül van. Ma hangzott el Szentendre belvárosában(igen, ma is ott voltunk:D):
Bijja-bijja bapp. Várom a tippeket mit is jelenthet.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

elég szomorú, hogy nem vagytok törzsvendégek a játszótereken egy ekkora gyerekkel...

Csillu írta...

Kedves Névtelen!

Igaz, nem Szilda vagyok, de szíven ütött ez a mondat...miért is kéne játszótér-törzsvendégnek lennie egy ekkora gyereknek? És mi van ha épp a saját kerjükben áll egy játszótér, és ezért nem járnak a koszos-büdös-macskakakis utcaira???

Bocs a kirohanásért, csak kicsit megítélésnek hangzott a mondatod, ha nem így gondoltad, bocsi.

Így növünk mi írta...

Csilla jól látja: fiacskám az urdvaron tölti a napnak azon szakaszát amikor kinn lehet lenni.van labdája, motorja, épp csak hintája nem, de talán fel fog nőni nálküle, amúgy már csúzdázott és hintázott is ám életében:D, de ő tényleg nem játszótéri betyár...

Gabi írta...

Gratulálok az első szóhoz és mondathoz :) Fogalmam sincs, mit jelenthet :)) Pont ma sétáltunk Szentendrén, olyan jó volt. El tudnék ott tölteni egy hétvégét is, irigykedek, hogy nektek sikerült :))

Marcsi írta...

Mi tudjuk, mit jelent :D
Botianyu

Nanette írta...

Szerintem a hidegre és a röpködő galambokra vonatkozott a kijelentés, továbbá jóváhagyta a kockaköveket is. :)))

Továbbá tartozom egy elnézéskéréssel, a múltkor alig ismertelek meg a Teaházban, rég találkoztunk, és a rövid haj remekül áll! Szóval bocsi, ha fura arcot vágtam, mikor köszöntél, csak hirtelenjében meglepődtem! :D