Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. július 15., kedd

Hogy telt a 4.hóforduló

Pesten voltam anyácskával, mert úgy volt, hogy találkozunk Ildivel, de sajna közbejött neki valami. Így a napunkat egy szupi kis kávézóban töltöttük a Tompa utcában, ahol egy nagyon kedves lány járt a kedvemben egész nap anya mellett. Igyekeztem rengeteg mosollyal hálálni ezt meg neki. A kávézó két szintes és fenn fincsi mele, és félhomály, kellemes zene volt, így ott hatalmasakat alhattam kedvemre. Anya sajna csak lenn tudott lenni, mert ott volt csak internet, mert valamiért a wifit nem tudta érzékelni. De mindent összevetve remekül éreztük ott magunkat, és máskor is megyünk.Legközelebb pontosan holnap....

Ma mentünk volna tanácsadásra, meg szrira is, de a doktronéni szabin van. Nem egészen tudjuk mi ilyenkor a teendő, de majd megtanácskodjuk nagyival, mert ő talán tapasztalt már ilyet. Így ma megúsztam a szurit, és most csordogál tovább a napom szokásos medrében, ami épp a délelőtti alvásidőmet jelenti, és jófiúhoz híven alszom is, kellemes muzsika, anya pötyögése mellett, néha nagyokat sóhajtva.
A képen meg a legújabb kedvenc játékomat mutatom meg nektek.

4 megjegyzés:

Meli írta...

Szia Kedves Szilda!
Köszi a segítséget.
Aranyos vagy. Szerintem sikerült. Majd próbáld ki.
Puszi

Névtelen írta...

Milyen ügyes vagy te, hogy alszol egy kávéházban! Anya csak ámul...
Pacsi
Áron

Névtelen írta...

Ja, és a lényeg!!! Boldog hófordulót pajtikám

Boti írta...

Boldog hófordulót Olivér barátom! És elismerés a kávéházi szundiért!
Boti