Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. szeptember 14., vasárnap

Fél éves ettem!

Többen emlegetik ma ezt a neves eseményt, így én is fontosnak kezdem érezni। A napom remekül indult, és remekül tart most is. Anyáékkal aludtam, pedig tényleg aludtam egész éjjel. Nem nyaggattam folyton anyát a ciciért, nem tudom miért nem költöztettek vissza az ágyamba, de ezért sem reklamáltam. Anya nem sokat aludt az éjjel, az én nyugodtságom ellenére, csak nézegetett engem, simogatta apa hátát, és mindenféle furákon forgatta az agyát, talán pont az emlult fél éven.
Meseszép legénykének születtem, nem pont anya tervei alapján, de tanultunk belőle, és minden rendben volt ami a lényeget illeti. Azóta csak szépülök, legalábbis mindenki ezt mondja.
Másfél hete voltam 7850g, úgyhogy mostmár 8kg körül járhatok.
Fogacskám még nincsen, de nem hiányzik, hisz cicin kívül még nem igen mutatok nyitottságot más lefogyasztására, bár anya sem tukmálja nagyon. Nincs tervünk ezzel kapcsolatban az az igazság. Szertejük a cicis megoldást.
Forgolódom, ha van motiváció. A mászás hát... az igazából nincs. Ha nagyon akarok előre menni, akkor hátrafele sikerül. Ha ügyesen pörgölődök valamelyik tengelyem mkörül, akkor tudok helyet változtatni..
Se cumi, se ujjszopás, csak cici, meg ami épp a kezembe kerül, de semmi említésre méltó.
Mit szoktak ilyenkor még leírni? Boldog baba vagyok, és nagyon nagyon sokan szeretnek, dédelgetnek, és gondoskodnak rólam. Ezt szeretem nagyon.
Hajat még nem vágtunk, de rám férne.
Körmeimet néha levágja az, aki meri. és ez tuti nem anya.
Néha bilibe kakilok, pl ma már kétszer is.


Boldogok vagyunk így hármacskán. Kiváncsian várom a következő 6 hónapot is.


Click to play Els hat hónapom I.
Create your own photobook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox photobook

4 megjegyzés:

Boti írta...

Isten éltessen Olivér! Épp annyit tudsz, amennyi jól esik neked :) Ja, sajna a kisfilmet nem tudtuk megnézni :(
üdv: Boti és anyuja

Unknown írta...

mostmár elvileg jó a kisfilm. Remélem tényleg.

Névtelen írta...

Nagyot nőj, Pajti!! Szerintem pont jó, ahogy csinálod! Meglátod a következő hat hónap is pont ilyen élménydús lesz. Sőt!

Névtelen írta...

Tényleg hatalmasat nőtt a Kisember :))