Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. szeptember 30., kedd

Fogódzkodás!!!!

Jelentem nyűgös vagyok, de ezt senki sem teszi szóvá. Kiképző osztagom tagjainak egy hangja sincs. Bár lehet hogy ez összefügg azzal, hogy anyának tényleg nincs hangja, apa meg eleve nem beszédes? Nem tudom, de nekem megfelel.
Ma potyára vonultunk BCG pótlásra. A születéskor kapott nem durrant be, ma meg azért nem kaptam, mert minimum 10 dedet ilyenkor összegyűjtenek, de a többiek megfutamodtak. Anya ezért elég dühös lett, mert ez elég negy nyűg volt ma a csaád hátán. Anya nem akart a gyerekek közé menni, így apának mona el pontosan, mi hogy zajlik odabenn, aki nem értette mitkell ezen annyit magyarázni, egészen addig, amíg be nem mentünk. Jól állta a sarat, de belátta hogy jót tett anya feleslegesnek tünö okítása.
Ezután még sétáltunk a városban Vettünk apának nadrádot, és nekem nagyobb cumit, meg láncot is hozzá. A klasszikus nem cumizok, de imádom rágcsálni, és így el se hagyjuk.Vágül, de nem utolsó sorban(hogy miért ez a cím...), felszínre kerölt az első fogam. Bal alsó. Anya vette észre, és nagy öröm volt neki. Hát eddig bírtam húzni én ezt a fog ügyet, pedig nem ártem minek az nekem...a cicihasználatnak nem eszköze. Na mindegy egy van, akkor majd lesz több is.most meg megyek aludni....azaz anya azt reméli.

3 megjegyzés:

Boti írta...

Gratula az első gyöngyszemedhez! És ez a hollywood-i sztármosoly :)
üdv: Boti

Névtelen írta...

A cumit tényleg nem rendeltetés szerűen használod Olivér! A fogacskához gratula! A mosolyod meg :)))

Névtelen írta...

Nagy gratula, Pajtikám, a fogacskához! Hamarosan azt is felfedezed, hogy mire jó a fog, aztán majd párossával szerzitek be a cumikat!
Pacsi
Áron