Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. október 11., szombat

Kirándultam




Reggel szombat ellenére korán keltünk. Hátizsák, kendő, elemózsia. Kicsit megkésve indultunk Boti haveromért. Utána hosszú kocsiút jött, már tele kocsival, amit nagyon rosszul viseltem. Pedig Botianyu fincsi teával is megkínált. Utána anya a hátára dobott kendőben és készen álltunk a nagy útra. Boti is háton jött.
Útközben kacérkodtam más kirándulókkal, Boti haverommal, aludtam, eszegettem, és tornáztam anya hátán. Remek nap volt. Elfáradtam, és anya reméli, hogy nagyot alszom, mert holnap is eseménydús nap lesz.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Milyen aranyos csapat vagytok így a két batyubabával :)))

zuzumanó írta...

Köszi Mazsola! A képet nem felejtettem el, csak hatalmas.

Névtelen írta...

Nem baj, ha nem megy nagyobban, lementettem így ;))