Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. június 5., csütörtök

Beszámoló

Nagyon szeretem a ringatót, és várom a következőt. Anya hirtelen indulásunk örömére kendőbekötöt, és robogtunk a művelődési házba. Mire felértünk, én elaludtam, de az altatódalra felébredtem:D. Voltak ismerős, és új dallamok is a ma hallottak között. A végére, mikor a Pál Kata Pétert énekeltük kánonban, már kacagtam is. A nóták abbamaradása viszont teljesen elszomorított, és el is sírtam magam, de a cici megoldotta a vészhelyzetet most is. 5 gyerkőc volt, 5 anyuka, egy énekvezető néni. Én meg az egyetlen a férfi nem képviselői közül. Elgondolkodtam, hogy vajon nincsenek csöppfiúk Bicskén, és ez a magányos lovagosságom megmarad az oviban is, vagy az anyukák tévesen azt gondolják, ez nem való fiúknak. Na mindegy, az tuti, hogy én megyek máskor is. Ott volt amúgy Anna, Annaanyuval, Hédi, Hédianyuval, Eszter Eszteranyuval, és Panka , Pankaanyuval és Irma néni. És képzeljétek, Panka is szopizik ám, pedig ő már olyan nagy lány, remélem velem is így lesz. Énekeltünk altatót, fűrészeltünk, vadásztunk(azt szoktunk anyával is), szólt a duda, és még ki tudja miminden.
HAZAFELE
Ma Ringatón jártam,
dallal muzsikáltam!
Mondókán táncoltam,
kézzel mutogattam.
Míg hazaballagtam,

egyet én is írtam.
Nem tartom magamnak,
Beírtam a blogra:D!


És a kis mondókám után jöjjenek a képek, beszéljenek helyettem.

3 megjegyzés:

Boti írta...

Klassz, hogy neked is tetszett a Ringató! És tényleg, fiúk kevesebben járnak, mint lányok, ez nálunk is így van. De miért?
Boti

Névtelen írta...

Jó hely lehet ez a Ringató! Biztos szuper volt, ha ennyire jól érzted magad! :))
Anyukádtól kérdezném, hogy milyen hordozókendője van, és mikortól használjátok?

Renáta baba írta...

Jó hely ez a ringató,sajnálom,hogy nálunk egyáltalán nincs!!!