Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. június 20., péntek

Gyakorolljuk az ABC-t

Ildi után szabadon, most én is csinálok abc-s én listát:
A- Anya, Apa
Á-Álom: egyre jobban alszom, és ennek anya nagyon örül
B- Baba, aki én volnék kicsiny családunkban
C- Cici, no mi más islehetne ennél cébetűsebb
Cs- Csomag, amit mindig a fenekemen cipelek:D
D- Dörzsirongy:csak hogy ne legyen minden csupa nyál
E- Evés ez a leghasznosabb dolog, amivel szeretem időmet múlatni, olyan kellemes dolog
É- Énekszó most hogy visszajött anya hangja sokkal jobban értékelem mint előtte
F-figyelem: semmit, de semmit nem hagyok figyelmen kívül, főleg ha olyasmi, amin kacagni lehet
G-gőgicsélés, rengeteget dumálok, főleg esténként apával, és egyre dallamosabban mondom a magamét
Gy-gyerek
H- habtapi, amivel még csak most ismerkedem, de remélem hamarosan fontos része lesz az életemnek
I-idill a hétvégi reggelek, amikor együtt ébredek anyáékkal mosolygósan a nagyágyon
Í-Ígéret, igazából az első szó, ami eszembe jutott ezzel a betűvel, és ígérem, hogy nagyra növök, és akkor is jófiú leszek
J-játék lassan talán játszani is megtanulok
K-kezem, ez az a testrészem, amivel még nem nyúlok tárgyak felé, de sokat morzsolgatom
L-lógás amikor a kendőbekötözve elalszom, vagy nem, és csak úgy lógok anyucikámon, vagy apucikámon, és élvezem az életet
Ly-lyuk.... nincs más szó ezzel a betűvelés az én életemben még nem sok ilyen volt, de a jövőben a nadrágok tértéd tuti sok ilyen fog tátongani anya nem túl nagy örömére
M-méhek, amik az ágyam fölött vannak, és jókat muzsikálnak
N-nagyiék velük lakunk, és jó hogy itt vannak és sokat segítenek, szeretünk velük lakni
Ny-nyál, ami folyton folyik, mert nem vagyok hajlandó lenyelni, nem is értem miért várják el, hiszen nem tejci
O-oltás nem vészes dolog, de a héten is katam, csak annyit mondtam hogy Bleee és már kész is volt
Ó-óra ne ez az ami nem jellemzi az életemet, az idő és anapirend:D, de nembánom, anyával jól összecsiszolódtunk már, és mindne így szép
Ö-öltözködés nem visszük tulzásba, csini ruháim közül bármikor mármelyiket szívesen viselem
Ő- Őrangyal, ez jutott eszembe, biztosan vigyáz rám, köszönet neki, de később több dolga lesz amikor minden magamra akarok rántani:D stb
P- pancsolás, amit mindig apával csinálunk, és egyre jobban élvezem
R- rugdalózó na az mindig van rajtam, és rugdalózni is nagyon szeretek
S- sírás szoktam ám, főleg ha nem velem foglalkoznak, de nem viszem tulzásba
Sz- szórakuzás, amit sokat csinálok, hol a Kacsa-CSávál, hol egyéb különleges dologgal
T- titok, még mindig titok előttünk, hogy is csöppentem én ide, de remek hogy így esett
Ty-Ty-nincs is ilyen szó........ legalábbis én még nem ismerem:D
U- udva egyre többet vagyunk itt, és szombatre ide várjuk a vendégeinket a megrendelt szépidőbe
Ú- Út sokszor vagyunk úton, és én szeretek kocsikázni meg máshogy is jó, főleg ha anyára vagyok kötve a kendőnkben
Ü- üvöltés, amikor már teljesen begerjedtem akkor csinálom ezt, amíg csak van hangom
Ű- Űr...engem nem jellemez, de más szó nem jut eszembe
V- vidámság
Z- zene-az kell, mert körülölel
Zs- zseniális annyi de annyi mindenre mondható ez körülöttem, de mégis lükének érzem ezt a szót itt a listánknak a végén, eztért inkább megfordítom, és sZ betűvel írok még egy szót: Szeretet, hiszen ez vesz körül, ennek köszönhetően vagyok, és ez ragyog anyáékkal minden reggel a mosolyunkban amivel üdvözöljük egymást.
Nem is olyan könnyű ez a játék. Majd a saját blogján anya is megírja valamelyik nap a sajátját. Had küszködjön ő is.

Nincsenek megjegyzések: