Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. május 18., vasárnap

8óra munka, 8óra pihenés, 8óra szórakozás

Új megvilágításba helyeztem a napirendemet! Remélem mindenki nagyon, nagyon kíváncsi rá, bár előre szólok, hogy csak a nézőpontban van eltérés, a lényeg változatlan.
Kezdődik ugye a nyolc óra munkával... mi más feladata lehetne egy csöppségnek, mint hogy kemény szívúmunka árán táplálékhoz jut.
Aztán a jól megérdemelt pihenés, ismét 8 órában. Annak legkedveltebb formája az én kis fejemben, egy jókora "cici a szájbalóg" szundikálás, és ha még csöpög is belőle a tejci, na akkor biztosan meséset álmodm.
Ha kellően kipihentem fáradalmaimat, szórakozhatok 8 órán keresztül, és tehetek bármit ami csak kedvemre való. Pl, nagyon kellemes számomra, ha anya hasán, vagy anya mellet fekve élvezhetem hogy egyre hamarabb, egyre ügyesebben találok rá minden akadály állenére a biztos pontot, a CICIre.
Ez volna az újabb napirendi áttekintésünk, most éppen apa öléből.
Amúgy azért ennél változatosabban telnek napjaink. Mindig történik valami különleges, pl tegnap hagytam anyáékat kitakarítani. Igaz még csak az egyik szobával végeztek, de már ez is valami. Amíg ők ennek a nem túl kellemes kötelezettségnek tettek eleget, addig én Gyula nagybátyámmal, és Rékával voltam sétálni, utána meg Kata nagynénémnél töltöttem a játékidőmet.
Az előző képek ellenére, én még mindig nagyon anyás vagyok, és nem igazán kedvelek mánál lenni, ha nála is lehetnék. Ha hallom a hangját, egyenesen követelem is a karját, de néha már kiegyezem azzal, ha csak odahajol, és bim-bam-ot énekel nekem. Arra mindig sokat kell kacagjak, már pocaklakóként is sokat hallott dallam volt.
Kommunikációs képességeimet is kezdem fejlesztgetni, egészen komoly kis felelgetőset játszadoztam tegnap apával, és Katával is, és az ilyen ki is utánoz most kit? c. játékokat nagyon kedvelem.
Ma reggel megéltem életem első említésre méltó balesetemet. No nem kell megijedni, csak a méheckéim felejtettek el táncolni, sőt még repülni is és egyszer csak a fejecskémen landolt a szerkezet. Megijedtem, kiabáltam, de már el is felejtettük az egészet.
Azt hiszem mindenről említést tettem amiről éredemes volt....ha nem, majd úgyis pótolom. Puszi minden pajtikának, SZIASZTOK

Nincsenek megjegyzések: