Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. május 23., péntek

Cipők, vendégek, miegymás...

Napjaim változatlanul változatosan telnek. Aludni nem szeretek, de néha már sikerül becsempésznem magamat az ágyba, és fél órát a nekem szánt helyen aludni. Ezt remeknek minősítem.
Tegnap kettesben voltunk anyával, és sétálni mentünk délelőtt. Betértünk egy helyiségbe, ahol rengeteg cipő volt, és mi is választottunk ötöt, így any mér elégnek találja a nyári választékot. Meg szeretné osztani veletek is a repertoárt, és én megengedem neki, ennyi hely neki is jár a blogomon. A képen 7 pár van, a legfalsó sorban lévő kettő még hétfői fogás, de mivel ráfért a képre, így odatettük a kompozíciba, de beszéljen helyettünk a kép:

Ma Németországi rokonok voltak nálunk, és nagyon jókat beszélgettünk , és kaptam egy meseszép kézzel készített játszószőnyeget, négy évszak címmel, és anyának kell majd meséket írni hozzá. Már alig várom őket.
Isti nagybácsi mesélt azonban ma este, és még forolyázott is, bár arról már nem sikerült képeket csinálni, mert any ölében voltam.
Aztán nagymama fürdetett, és Isti kapcsolta be a gumipelusonat.
Ma elkészült rólam, életem első videófelvétele is, amint a körülöttm álló felnőttek gagyogásán vigyorgok.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Angyal vagy a videón, pajtikám!!!
A játszószőnyeged meseszép, csak neked van ilyen! És anya majd sajátköltésű mesét mond neked hozzá?? Ez már döfi!
Pacsi
Áron

Boti írta...

Olivér! Mi újság? Elvesztél kis barátom?
Boti