Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 9., péntek

Első tapasztalatok

Vicces dolog blogot írni. Egyrészt a csöppség nem hagyja félben a gondolatot ami megszületik a fejecskéjében, de még viszonylag közérthető formában másokkal is megosztja. Nekem már ez sem kis feladat. De ami a legfurább, hogy a "mások" hogy reagálnak a gondolataimra. Van aki szerint kedves, van aki szerint aranyos, van aki szerint elvont. De akkor most milyen, meg miért is kell jelzőket találni? Na nem mintha zavaróak lennének a vélemények, vagy bármit is számítanának, de szerintem ez pont olyan fogalmazás, amilyenek mi vagyunk anyával, szóval Ildikós-Oivéres. Semmi más jelző nem fedi a valóságot, csak fura próbálkozások, dehát had tegyék:D, mi ilyenek vagyunk, és ha ez aranyos, kedves, izgalmas, elvont, akkor mi ilyenek vagyunk, és már ezt is tudom.
Még említésre méltó, hogy megvan az első rímelő szó a nevemre: Telivér, azaz van olyan ember, akinek ez jut eszébe az én nevemről. hááááááááát....érdekes.......nekem nem jutott eszembe, lehet hogy lesznek még cifrábbak is......

1 megjegyzés:

Boti írta...

Szerintem ezt a blogot elsősorban a magunk és a család, barátok örömére írjuk. Nem számít, hogy más mit gondol, mond róla. Ha mégis zavar egyszerűen kikapcsolod a megjegyzést :)
Csak így tovább!
Marcsi anyu