Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2007. november 23., péntek

Visszatérés egy kicsit a nevemre

Anya barátnője átküldte, amit az egyik könyvében olvasott a nevemről. Kiváncsi vagyok mennyire lesz igaz rám, de biztos ami biztos, most megosztom veltek.

Olivér felelősségteljes, segítőkész férfi, akinek túlnyomórészt a lelkiismerete diktálja cselekedeteit. Nem érdeklik a hiábavalóságok,mindig az a fontos számára, hogy valami hasznosat tegyen. Akkor a legboldogabb, ha nélkülözhetetlennek bizonyul. Ennélfogva, bár Olivér egyértelműen az intellektus és a szellemi kreativitás embere, nem kedveli
a pusztán elméleti foglalkozásokat. Még az is megtörténhet vele, hogy magas képzettsége mellett valami kevésbé kvalifikált, gyakorlati tevékenységet folytat, mert azt ítéli előbbrevalónak. Olivérnek meg kell tanulnia feltenni azt a kérdést, hogy egy munkáért mennyit fizetnek, és csak ésszerű kompromisszumot kötni, különben menthetetlenül kihasználják.
Rendszerint a harmincas évei derekán (vagy még később) jut el odáig, hogy képes harcolni a saját érdekeit. Nagyon békés, konfliktuskerülő jellem, a súrlódások némi szorongást is ébresztenek benne. Intim kapcsolatban szintén kissé stresszes lehet, főleg fiatalon. Ennek ellenére érzelmileg nem sebezhető: erős a lelke, könnyen túlteszi magát a problémákon.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok!!! Hát nem is tudom hol kezdjem!!!!:D Én vagyok az a Somlyay Olivér!!! a "Bmx-es világbajnok" HAHAHA BMX-ezek az igaz de hogy világbajnok...én na hát arról nem csak én tudnék hanem az egész világ.....!!!:D Nem tudom honnan jött,de nagyon vicces!!!!!:P