Lilypie 2nd Birthday PicLilypie 2nd Birthday Ticker

2008. január 12., szombat

Ismét fiú

Hosszas várakozás után, elkövetkezett egy újabb ultrahang ideje. A legutolsó ez előtt, akkor volt, amikor elkezdtük írni blogunkat. Hát az már nem most volt.
Minden rendben van velem, sőt, kifejezetten nagy baba vagyok, ugyan még 31 hetesnek jelzett a gép, de én még csak akkor egy napja töltöttem be a 31-et. A doktorbácsi azt javasolta, hogy anya inkább ne szedje már a multivitamint amit eddig, hanem csak vasat, és kálciumot, mert az ő vérképe jó, és egy nagy babát nem könnyű megszülni. Hallgat rá.
1780g vagyok most. A babaneten, még 32. hétre is csak 1,6kgt írnak átlagos értéknek, szóval lehet hogy tényleg duci vagyok egy kicsit. No de sembaj, megoldjuk mi ezt az ügyet anyával, egészen bizonyos. Mostmár csak 3 hét fog eltelni a következő vizsgálatig, és lassan jönnek a ctg-k. Változik a világ, változnak az események, és még a végén tényleg eljön a születésem időpontja ha nem vigyázunk. Már azzal fenyegetőzik a doktorbácsi is, hogy megmutatja hogy hol és hogyan is fogok születni, kicsit aggasztó...
Ismét megállapításra került, hogy egészen bizonyosan kisfiú vagyok, minden kellékem megvan hozzá, szóval ha eddig ez valakinek nem volt egyértelmű, mostmár legyen az, mert még a végén megsértődöm:D.
Hát üdv mindenkinek, én most megyek tovább rugdalózni erős kövér kis lábaimmal anya bordáin, nektek meg jó növekedést. Olivér

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát, mindenesetre megnyugtató, hogy stramm, erős srác vagy. Tessék szépen bent ülni tavaszik, majd Anya szól amikor ki kell jönnöd. És a többi miatt ne izgulj, a szüleid mindent intéznek :)